KOMUNIKATY-STYCZEŃ 2016

Komunikaty dla słuchaczy UTW

na styczeń 2016r.

 08-01-2016 r. (piątek)

Zapraszamy na „Spotkanie Opłatkowe” o godz. 15.30 do 19.00 w ZSZ nr 1 (ul. Radomska 72).

09-01-2016 r. (sobota) i 13-01-2016 (środa)

Około 3 kilometrowy spacer po pięknej okolicy Starachowic. Planowane jest ognisko przy parowozowni SKW.

Zbiórka chętnych o godz. 10.30 na przystanku MZK (ul. Armii Krajowej-„Bistro”). Przejazd autobusem nr 21 na ul. Warszawka.

10-01-2016 r. (niedziela)

W ramach „Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” w holu Starachowickiego Centrum Kultury będzie zorganizowane stoisko obsługiwane przez słuchaczy UTW. Chętnych prosimy do pomocy.

Serdecznie zachęcamy wszystkich słuchaczy UTW do czynnego udziału w kolejnej edycji WOŚP.

13-01-2016 r.(środa)

Wyjazd do Solca na baseny siarczkowe – zbiórka godz. 8.00 na parkingu przy galerii „Skałka”.

Zapisy przyjmuje Halina Sidor ( tel. 791 431 857) do 10 stycznia 2016r.(opłata po 55 zł.).

30-01-2016 r. (sobota)

Zabawa karnawałowa w Sali bankietowej ZDZ (ul. Wojska Polskiego) o godz. 16.00. Opłata 35 zł. W cenie jest zagwarantowana sala, zespół muzyczny Macieja Bidzińskiego oraz catering wraz z obsługą.Wpłaty przyjmujemy 04.01-28.01.2016r.  w siedzibie biura UTW (ul.Szkolna).

 

UWAGA!!!!!!!!!!!

  • Zajęcia w styczniu będą od 04.01.-18.01.2016r. ze względu na okres ferii. Wyjątek stanowią sekcje, które zaplanują spotkania w czasie przerwy zimowej.

  • Zajęcia z jogi od stycznia będą rozpoczynały się: o godz. 8.00 grupa I , a grupa II o godz. 9.00 (w okresie ferii zimowych również).

  • W styczniu będzie możliwość zakupienia efektownego „Kalendarza UTW na 2016 r.” (po12-,zł.), opatrzonego artystycznymi zdjęciami wspaniałych modelek starachowickiego UTW 🙂. Wydawnictwo będzie dostępne w biurze UTW (ul. Szkolna).

Przypominamy o konieczności wniesienia opłat czesnego.

Bardzo prosimy o uregulowanie ewentualnych zaległości za pierwszy sem. oraz terminowe wpłaty za drugi sem. (do 30 stycznia 2016r.).

Wszystkie zapisy i opłaty przyjmujemy na dyżurach w biurze UTW !!!!!!!!!!

ZAPRASZAMY 🙂